Wednesday, March 26, 2014

Seminar



Seminar " Kenapa Saya Perlu Berniaga "
Tarikh :: 12 April 2014 (Sabtu)
Masa :: Bermula jam 10 pagi - 6 petang 
Tempat :: PKNS Biz Point, Shah Alam 

Siapa yang perlu hadir ::

1. Anda masih belum memula apa-apa bisnes.
2. Anda tercari-cari idea untuk mulakan bisnes
3. Anda dah buat bisnes tapi masih terkial-kial menguruskan nya
4. Anda yang sudah berniaga tetapi tak ada sistem. sampai sekarang masih bekerja dalam bisnes sendiri.
5. Anda yang nak tahu tip-tip meningkatkan jualan bisnes anda.
6 Anda yang nak tahu setup mesin duit secara pasif
7. Anda yang nak bangkit dalam bisnes anda yang merundum hari ini
8. Anda yang tak ada apa-apa kerja pada hujung minggu 12 April 2014.

Hari ini 27 March 2014 saya mula lancarkan pendaftaran awal kepada yang berminat

Seminar ini harganya yurannya adalah RM300 seorang tetapi

Anda hanya membayar RM198 sahaja untuk pendaftaran 2 orang sebelum 31 March 2014. Ya DUA ORANG DAN MEMBAYAR HANYA RM198 sahaja. Yuran seminar ini akan semakin naik dari masa ke semasa sehingga tarikh seminar. Seminar termurah yang pernah saya anjurkan. rebutlah peluang mereka yang terawal.

Anda masih boleh mendaftar selepas 31 March 2014

Yurannya ------->> RM210 Seorang

Bermula 7 April 2014

Yuran pendaftaran adalah --------->> RM300 Seorang. selepas tarikh itu

---------------------
Cara mendaftar
=============

1. Bankin RM198.00 ke akaun Maybank 501589003549 atas nama dimpian inn.

2. Mesti email detial Nama peserta, number phone, dan alamat e-mail serta pembuktian bayaran. Hantar email anda ke coachbaharuddin@gmail.com atas taruk "Seminar 13 April 2014".

3. Jika tak ada email anda boleh juga SMS kepada saya dan hantar ke 013-7999415 dan hantar butiran Nama peserta, number phone, dan alamat e-mail . Bukti pembayaran boleh anda tunjuk pada hari pendaftaran.

4. Selepas itu saya akan daftarkan. Sebarang masalah boleh hubungi staf saya NISA pada talian 07-4530600

No comments:

Post a Comment